.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عامل اصلی شهادت شهید شیبک دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.
عامل اصلی شهادت شهید شیبک دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته عامل اصلی شهادت شهید «حسینعلی شیبک» حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.

 

 سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ ستواندوم " حسینعلی شیبک" حین ماموریت کشف مواد مخدر و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مهرستان توسط قاچاقچیان مواد افیونی و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

فرمانده انتظامی استان گفت: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید شیبک را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد عامل اصلی و دو نفر از مرتبطین در شهاد‌ت شهید والامقام شیبک که قصد خروج از کشور را داشتند در محور مواصلاتی شهرستان سراوان شناسایی و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه، عامل اصلی و دو نفر همدستش دستگیر و خودرو پژو آنها نیز توقیف شد.

 

سردار جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرز‌های میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.